נפלאות הקינואה לשיער

פורסם: הארץ המחלקה המסחרית | בריאות ויופי | יולי 2017

הקינואה נצרכת בדרום אמריקה כבר אלפי שנים, אך הפכה לפופולרית והגיעה למעמד של "מזון על" רק בעשור האחרון. קינואה מכילה חומצות אמינו, המספקות חלבון איכותי במיוחד ועשירה במינרלים- ברזל, סידן, אשלגן, מגנזיום, אבץ וויטמינים B2, B1  ו-B6 החיוניים לשמירה על שיער בריא. מבנה השיער מורכב מחלבון, מינרלים וויטמינים רבים הנמצאים גם בקינואה ולכן מומחי תזונה רבים ממליצים על אכילת קינואה בכדי לסייע בשמירה על השיער. החלבון המופק מקינואה פועל כציפוי טבעי ועדין אשר חודר לבסיס השיערה ומזין אותה מבפנים. ויטמינים מקבוצת B מבטיחים אספקת חמצן ודם לזקיקי השיער ומעודדים את צמיחתו. לפיכך, נמצא כי שימוש בתמצית קינואה בשיער מבטיח ספיגה יעילה של אותם החומרים ומסייע בשיקום שיער פגום ויבש.

הכול התחיל בבוליביה

את יתרונות הקינואה לשיער, גילה יהודה לוי, בעלי חברת ביוטופ פרופשיונל, במהלך טיול בשדות הקינואה שבבוליביה. לוי הבחין כי עור הידיים של העוסקים במלאכת הקטיפה ועיבוד הקינואה הינו חלק וזוהר במיוחד. עם חזרתו ארצה, בחן את יתרונות הצמח והשפעותיו על השיער במעבדת החברה יחד עם צוות כימאים מהמובילים בתחום. התוצאות היו מרשימות וזמן קצר לאחר מכן, נוצרה סדרת קינואה 911.

השיטה הייחודית

מוצרי הסדרה מכילים קינואה טהורה וטרייה הנטחנת בכבישה קרה על מנת לשמר את ערכיה. תהליך הייצור כולל שימוש במים מטוהרים העוברים תהליך סינון מיוחד ולכן אינם מכילים כלור או רעלים העלולים לפגוע ביעילות המוצר. הפורמולה הייחודית, איכות החומרים, יחד עם שיטת הייצור הקפדנית יוצרים סדרת מוצרים מגוונת המעניקה את המענה האולטימטיבי לטיפול בשיער פגום כתוצאה מטיפולים כימיים ונזקי הסביבה. ניתן להרגיש כי השיער רך, אלסטי ומלא ברק כבר מהשימוש הראשון.

ביוטופ פרופשיונל הינו מותג הבית של חברת ג'י וי קוסמטיקס הישראלית בבעלות ליאת ויהודה לוי. החברה עוסקת בפיתוח וייצור של מגוון מוצרי קוסמטיקה לשוק המקצועי. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח מקצועיים לכל סוגי השיער אשר זוכים להצלחה גדולה בעולם ובמרכז דרום אמריקה בפרט. כיום, מוצרי החברה משווקים בכ-25 מדינות בעולם ומעל ל-2500 מספרות מקצועיות ברחבי הארץ. כל המוצרים מיוצרים בארץ באישור משרד הבריאות, מבוססים על מרכיבים טבעיים וידידותיים לסביבה ועומדים בתווי התקן המחמירים בעולם.

החברה משקיעה רבות במחקרים מעמיקים ועבודה עם אנשי המקצוע המובילים בתחום בכדי לספק ללקוחותיה את מיטב החידושים בתחום מוצרי השיער תוך שימת דגש על איכות, בטיחות וקלות המשתמש. בין מוצרי ביוטופ, ניתן למצוא מוצרי סטיילינג וסדרות המותאמות לסוגי שיער שונים.

השארת תגובה